MENÜ

MEMUR-SEN HEYETİNDEN BAŞKAN BAYRAKDAR’A GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİ

Yayınlanma Tarihi : 25.06.2026 22:52 Bu haber 275 defa okundu

Memur-Sen Hatay Şube Başkanvekili ve Bayındır Memur-Sen Hatay Şube Başkanı Hüseyin Tutar, Memur-Sen Hatay İl Başkanı İsmail Bayrakdar’a geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.

Paylaş Paylaş Paylaş
MEMUR-SEN HEYETİNDEN BAŞKAN BAYRAKDAR’A GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİ

Ziyarete Memur-Sen Başkan Yardımcıları Ali Büyükbaş ve Ahmet Kala ile Başkan Vekili Nazan Azazi de katıldı. Heyet, Bayrakdar’a acil şifalar dileyerek sağlıklı günlerde yeniden bir araya gelme temennisinde bulundu. Hatay’da gerçekleştirilen ziyarette, sendika yöneticileri Bayrakdar’ın sağlık durumu hakkında bilgi alırken, teşkilat çalışmaları ve sendikal faaliyetler üzerine de kısa bir sohbet gerçekleştirildi. Ziyaretin, teşkilat içi dayanışma ve birlik ruhunu güçlendiren anlamlı bir buluşma olduğu ifade edildi.

TUTAR: “TEŞKİLAT OLARAK HER ZAMAN YANINDAYIZ”

Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Memur-Sen Hatay Şube Başkanvekili Hüseyin Tutar, Memur-Sen İl Başkanı İsmail Bayrakdar’ın sağlık sürecinde yalnız olmadığını vurguladı. Tutar, “Hatay Memur-Sen İl Başkanımız Sayın İsmail Bayrakdar’a Memur-Sen Başkan Yardımcılarımız Sayın Ali Büyükbaş, Sayın Ahmet Kala ve Başkan Vekilimiz Sayın Nazan Azazi ile birlikte geçmiş olsun ziyaretinde bulunduk. Kendisine acil şifalar diliyoruz. Teşkilat olarak her zaman yanında olduğumuzu bir kez daha ifade ettik.” dedi. Sendikal dayanışmanın önemine dikkat çeken Tutar, Bayrakdar’ın en kısa sürede sağlığına kavuşarak yeniden çalışmalarına devam etmesini temenni ettiklerini belirtti.

BAYRAKDAR: “BU DESTEK MORAL OLDU”

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Hatay Memur-Sen İl Başkanı İsmail Bayrakdar ise, kendisine gösterilen ilgi ve desteğin moral verici olduğunu ifade etti. Bayrakdar, “Bu süreçte yanımda olan, desteklerini esirgemeyen tüm yol arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Memur-Sen ailesinin bu güçlü dayanışma ruhu bizlere her zaman güç vermiştir. İnşallah en kısa sürede sağlığıma kavuşarak yeniden birlikte çalışmaya devam edeceğiz.” dedi. Teşkilat üyelerinin gösterdiği vefanın kendisi için büyük anlam taşıdığını belirten Bayrakdar, ziyaretin kendisine moral olduğunu söyledi.

DAYANIŞMA VE VEFA VURGUSU

Gerçekleşen ziyaretin, Memur-Sen teşkilatı içinde birlik, beraberlik ve vefa kültürünün güçlü bir örneği olduğu ifade edildi. Sendika yöneticileri, bu tür ziyaretlerin teşkilat içi bağları daha da güçlendirdiğini belirterek, dayanışma ruhunun her koşulda sürdürüleceğini vurguladı.

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Paylaş Paylaş Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için

Giriş Yap ya da Kayıt Ol