MENÜ

Başkan Yapar, Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri Sergisi’nin Açılışına Katıldı

Yayınlanma Tarihi : 24.06.2026 23:33 Bu haber 257 defa okundu

Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, “Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri” sergisinin açılış programına katıldı.

Paylaş Paylaş Paylaş
Başkan Yapar, Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri Sergisi’nin  Açılışına Katıldı

Cemil Meriç İl Halk Kütüphanesi’nde gerçekleşen açılış programında Başkan Yapar’ın yanı sıra İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Dinç, ASM-DER Başkanı İskender Azaroğlu,  Hatay Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Hikmet Çinçin ve davetliler yer aldı.Başkan Yapar, Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri Sergisi’nin  Açılışına Katıldı

İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ve Antakya Sanat Müzesi Derneği(ASM-DER) işbirliğiyle “Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri, Dağılmış Bir Mirası Birleştirmek” adlı sergide, 1932-1939 yılları arasında Hatay ve çevresinde gerçekleştirilen arkeolojik kazılarda gün yüzüne çıkarılan ancak daha sonra yurt dışındaki farklı müzelere götürülerek sergilenen tarihi mozaik ve heykellerin aslına uygun replikaları yer aldı.Başkan Yapar, Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri Sergisi’nin  Açılışına Katıldı

Başkan Yapar, Antakya’nın kültürel mirasının yansıtıldığı bu anlamlı serginin yurt dışındaki müzelere dağılmış Antakya eserlerinin yeniden hatırlanmasına katkı sunduğunu ifade etti. Bu serginin gelecek kuşaklara kültürel mirasın aktarılması açısından önem taşıdığını vurgulayan Başkan Yapar, sergide emeği geçen herkese teşekkür etti.Başkan Yapar, Antakya’nın Yerinden Edilmiş Mozaikleri Sergisi’nin  Açılışına Katıldı

Paylaş Paylaş Paylaş
Etiket :
YORUMLARI GÖR
ÜYE YORUMLARI
Yorum yapabilmek için

Giriş Yap ya da Kayıt Ol